Valenciában jártunk

Publikálva:
February 14, 2024

Hola todos!

Február elején 16 diákunk két kísérő tanárral csereprogramon vett részt Valenciában, Spanyolországban az Erasmus keretein belül. A fiatalok lehetőséget kaptak arra, hogy egy héten keresztül együtt lakjanak spanyol társukkal, megtapasztalják mindennapjaikat egy spanyol iskolában, közös projekten dolgozzanak és felfedezzék Valencia minden kincsét. Ez kiváló lehetőség volt nem csak arra, hogy ismeretséget kössenek spanyol kortársaikkal, hanem arra is, hogy fejlesszék angol és spanyol nyelvtudásukat.

A diákokkal ellátogattunk Valencia belvárosába, ahol benéztünk a városházára, a Selyemtőzsdére, a Katedrálisba, fellépcsőztünk a toronyba, felfedeztük a spanyol tengerpartot, megnéztük a Tudományos Múzeumot, az Oceanográfiát. Egy egész napos bicikli-és gyalogtúrát tettünk az albuferai nemzeti parkban, végül pedig egy egész napos kiránduláson voltunk a Valenciától délre fekvő spanyol kis városkába, Deniában.

A rengeteg program és közös együttműködés során számos barátság született ezalatt az egy hét alatt. Biztosak vagyunk benne, hogy egy életre szóló élmény lesz mindannyiunk számára ez az utazás.

Márciusban szeretettel várjuk vissza a spanyol diákokat és kísérő tanáraikat, hogy ők is hasonlóan maradandó élményt szerezhessenek nálunk Budapesten.