Kürt mobilitás pályázat 2: Összefoglalva
2020. június 01 - 2022. szeptember 30.
2020-1-HU01-KA101-078445
2020 nyarán gimnáziumunk újra belevágott a tanár és intézményfejlesztési projektjébe, immáron 2. alkalommal. Eredetileg 11 kollégával indultunk neki, 16 hónapra terveztünk, de ahogy mást is, minket is érintett a covid-járvány, így egy évvel meghosszabbítottuk projektünket.
Számos célt tűztünk ki magunk elé: a kiégés és pályaelhagyás csökkentését, nemzetközi kapcsolataink bővítését, az integrációs tudás és eszköztár bővítését, szakmódszertani fejlődést és friss tananyag fejlesztésének képességét.
Több mint 2 év alatt 7 különböző országban jártunk és a 11 kitűzött mobilitásból 10-et meg is tudtunk valósítani. Olyan területeken fejlesztettük saját és ezáltal iskolánk szakmai naprakészségét, mint a befogadás és integráció, lelki egészség, valamint tanulási, intézményvezetési és fejlesztési stratégiák. Ezekhez segítségül a konkrét módszertanokon túl a mindfulness-t, sportot, művészetet és érzelmiintelligencia-fejlesztés választottuk.
Talán olvasva is jól látszik, mennyire pontosan lettek a képzések kiválasztva, és mennyire kreatívan, más tudományokon és tantárgyakon keresztül közelítettük meg kitűzött céljainkat.
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/638234365ab15534dc3262f2_Bu%CC%81csu%CC%81ke%CC%81p-min.jpg)
Búcsúkép: A majdnem teljes Kürt Mobilitás Projekt 2.0 csapata - Balról jobba: Nagy Irén, Kisded Kinga, Judák Panni, Schneider Miska, Schmidt Dávid, Didics Dénes és Sváb Ági
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/6382350ec50a5144857f1b1c_img2.png)
Nagy Irén a Successful strategies for teaching students with special needs in every classroom tréningen Tenerifén
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/6382354fc50a5171bb7f1e72_img8.jpg)
Schneider Mihály az Inclusion starts with I – Learning to live together képzésen Olaszországban
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/6382356216814d3a83a96a59_img10.jpg)
Markó Eszter a Education outside the classroom - learning from sites, museums, monuments and nature képzésen Cipruson.
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/6382356e83c0cdb76b5460e1_img7.jpg)
Schmidt Dávid az Emotional intelligence: the essential ingredient for a healthier, happier and successful life tréningen Cipruson
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/6382357d5ab1555976327a7c_img6.jpg)
Kisded Kinga a Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention tréningen Berlinben
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/6382358941973c45da5f7064_img11.jpeg)
Didics Dénes a New trends in physical education teaching képzésen - Tenerifén
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/63823598f12be148767ec9ec_img4.jpeg)
Judák Panni az Integrating Creativity and Innovation into Teaching képzésen Nice-ben, Franciaországban.
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/638235a9c6b1ef35cd4012de_img5.jpg)
Szabó Gyula a Effective Self-Management Course tréningen Tenerifén
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/638235bc9f78edd32acb33d8_img3.jpg)
Sváb Ági a Collaborative management and leadership in schools tréningen Észtországban
![](https://cdn.prod.website-files.com/61ab66478d2559604f80b606/6382379176687cfb42da24c6_unio-min.png)
A projektet az Európai Bizottság támogatta. A közleményben megjelentek nem szükségszerűen tükrözik az Európai Bizottság nézeteit.